0 oy
245 göst.
1 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (801 puan) sordu
Kızlar ınt den baktım gastroenteroloji ne için gönderildim doktor dan diye endoskopi kolonoskopi vs diyo çok korktum gebelikte bu yapılmaz dime ben zaten oraya karaciğer enzimleri yüksek doye gidiyorum bana böyle bi işlem yapmazlar umarım 

2 Cevap

0 oy
1 Kasım 2021 (459 puan) cevapladı
Sanmıyorum canım yapmazlar . Çünkü daha önce ben gittim o sıra folik asit kullanıyordum ve midemi rahatsız etmişti bu durumu doktora demiştim dedi ki sakın endoskopi yaptirmadan hamile kalayım deme . Öyle birşey olsa bana bunu demezdi diye düşünüyorum yani .
-Reklam-
0 oy
1 Kasım 2021 (95 puan) cevapladı
Merak etme istesen bile yapmazlar. Karacoger değerlerin kac benim de yüksek çıkıyor kasjnti da var gebelik kolestazi dediler 
1 Kasım 2021 (801 puan) yorumladı
Cuma 45 di bugün 81 olmuş

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 637 göst.
0 oy
1 cevap 280 göst.
0 oy
0 cevap 158 göst.
7 Aralık 2023 Doğum kategorisinde Naz1& (430 puan) sordu

1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...