0 oy
798 göst.
31 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (73 puan) sordu

image

yatis verdi doktorum son ki nst böyle çıktı ama alt taraftan sanci var kasilmam var bunda ne çıkmış anlamadim bişey de dedikleri yok 
Gebelik haftası 34+1

3 Cevap

0 oy
31 Ekim 2021 (1,249 puan) cevapladı
Pek belli olmuyor ama sancı yok sanırım 
31 Ekim 2021 (73 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
31 Ekim 2021 (681 puan) cevapladı
Sancı gözükmüyor canım 
31 Ekim 2021 (73 puan) yorumladı
Ama çektiğim ağrı ne anlamadım ki
31 Ekim 2021 (681 puan) yorumladı
İş filan mi yaptınız yoruldunuz mu
31 Ekim 2021 (73 puan) yorumladı
Yok kendimi çok yormuyorum da
31 Ekim 2021 (681 puan) yorumladı
Hiç bir fikrim yok canim belki bebek aşağıya yerleşiyordur yerini yapıyordur onun ağrısı olabilir
0 oy
31 Ekim 2021 (2,349 puan) cevapladı
Burda belli degil nts kağıdı yok mu bende gecen acile gittim sancim baslamis dedi yatis verdi evde takip etmek istedim kabul etmedim eve geldim 34+2yim.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 378 göst.
0 oy
5 cevap 649 göst.
0 oy
2 cevap 719 göst.

1,512,413 soru

24,668,795 cevap

367,148 kullanıcı

...