0 oy
376 göst.
31 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
İyi akşamlar lütfen yardım eder misiniz  22 haftalık hamileyim yaklaşık bir kaç gündür oturup kalkarken sanki suyum gelecek gibi hissediyorum birde alta baskı oluyo benim gibi hisseden oldumu acaba?
Gebelik haftası 22+6

3 Cevap

0 oy
31 Ekim 2021 (561 puan) cevapladı
Suyunuzun geldiğini anlamanız pek mümkün olmaz, bebeğiniz dönüyor olabilir büyüdüğü için daha çok baskı hissedebilirsiniz. Yine de dikkat edin, ağrınız artarsa doktorunuza danışmanızı öneririm içiniz rahat etsin. Sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum.
31 Ekim 2021 (3 puan) yorumladı
Amin teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
31 Ekim 2021 (52 puan) cevapladı
Baskı varsa doktora gidin o vakte kadar da belinizin altına yastık koyup uzanın 
0 oy
31 Ekim 2021 (459 puan) cevapladı
Canım iş filan mı yaptın yoruldun mu ? Ben geçen haftalarda kış temizligi yaptım o zaman öyle hissediyordum dinlenince geçti 
31 Ekim 2021 (3 puan) yorumladı
Yorulacak kadar birşey yapmadım ama
31 Ekim 2021 (459 puan) yorumladı
Anladım o zaman doktora görünün bence içiniz rahat etsin .

1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...