0 oy
188 göst.
31 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (17 puan) sordu
2 tane sinovac asisi oldum.3.aşim biontec olacak lohussyim.lohuss doneminde aşi olan var mı acaba.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 422 göst.
21 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde 2. bebek (54 puan) sordu
0 oy
3 cevap 242 göst.
0 oy
1 cevap 230 göst.
27 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aysegul&20 (607 puan) sordu
0 oy
5 cevap 430 göst.

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...