Yeğenimin biri önden gitti 40 haftayı geçtikten sonra doğdu :) iri bebekti ama normal doğdu..
Bana da öyle dediler canım 38 olduk daha gelen olmadı.
1,512,405 soru
24,668,727 cevap
367,145 kullanıcı