0 oy
207 göst.
31 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,750 puan) sordu
1 saat önce kuzenimle kavga ettik baya bağarmalı çağarmalı çok üstüme geldi üzüldüm ama ağlamadım bebeğim için korkuyorum birşey olur mu yaa çok üstüme yürüdü 
Gebelik haftası 26
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
31 Ekim 2021 (433 puan) cevapladı
Düsmediysen bisey olmaz allahin izini ile canım ama sitres bebeyin gelisimini geriletiyo benim de sitresli geciyo hamileliyim ve bebeyim 2 hafda geride geliyo
31 Ekim 2021 (1,750 puan) yorumladı
Çok sinirlendim çok bağardım inşaşlah birşey olmaz
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,664 soru

24,672,070 cevap

367,309 kullanıcı

...