0 oy
264 göst.
31 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (353 puan) sordu
Kızlar ben 1 gün önce doğum yaptım doğumum biraz zor geçti doğumdan sonra sağ böbreğin de ağrı var ama sadece yürüyünce uzaninca oturunca Yok hiç yaşadınız mı duydunuz mu
Gebelik haftası 36+6 da doğdu

2 Cevap

0 oy
31 Ekim 2021 (247 puan) cevapladı
Sezaryen mi normal mi cnm ben sezaryen oldum aynı ağrı bende de var sol bacağimda da var ağrı 
31 Ekim 2021 (353 puan) yorumladı
Yok canım normal ama çok zor geçti makata kadar dikişim var
31 Ekim 2021 (247 puan) yorumladı
Benim kide 4.sezaryen muhtemelen ameliyat usutum kansızlık da var zaten geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün
31 Ekim 2021 (353 puan) yorumladı
Allah'ım sizin evaldinizi da bağışlasın inşallah
-Reklam-
0 oy
31 Ekim 2021 (341 puan) cevapladı
Benimde o kadar bağırmaktan ikinmaktan  o kadar çok acı çektim ki bir kaç gün nefes alıp verirken ciğerlerim çok ağrıyordu,kalbim sürekli sıkışıyordu bu bir hafta devam eti ,sonra yemeğimi suyumu ilaçlarımı düzenli kullandım çok şükür geçti 
31 Ekim 2021 (353 puan) yorumladı
Benimde dün sesim kısılmış ti a bobregim de ağrıyor acaba çok zorlandım ondan mı
31 Ekim 2021 (341 puan) yorumladı
Evet tabi ki de ondan canım

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 390 göst.
0 oy
5 cevap 341 göst.
30 Ocak 2022 Tüp Bebek kategorisinde Cansu! (63 puan) sordu

1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...