0 oy
271 göst.
30 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Tomografi ve nükleer tıp önünden geçtim. Hamileler giremez yazısında içeri girmedim. Sadece radyoloji odasına girdim çekim yeri değildi bebeğim radyasyona maruz kalmışmıdır.
Gebelik haftası 29
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,408 göst.
0 oy
4 cevap 693 göst.
13 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Genceray (6 puan) sordu

1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...