0 oy
570 göst.
30 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (561 puan) sordu
Merhaba hanımlar, zaman zaman yürürken kasığımda baskı ve sarsıntı hissediyorum henüz açılmam yok ama hissedilebilir bir durum oluyor mu? 37+4de çatı muayenem var malum artık günler zor geçiyor bir an önce olsun bitsin istiyorum.
Gebelik haftası 36+6

2 Cevap

+1 oy
30 Ekim 2021 (514 puan) cevapladı
Canımcım bebrgin yükü daha çok hareket halinde hissedilir ondan olabilir.. ayrıca birde çatı esneyen bisey doguma yakın esneyip gevşemeye oynamaya başlıyor (rahim ağzı açılması ayrı) çatıyı bazı anneler hissediyor gerçekten kaşık agrisi makatta kalçada vs olabiliyor.. 
30 Ekim 2021 (561 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim :)
30 Ekim 2021 (145 puan) yorumladı
Çatı muaynesiyle rahimde açılma var mı yok mu diye bakıyorlar ikisi aynı şey değil mi benim 2 cm açıklık var o çatiyla alakalı değil mi
30 Ekim 2021 (561 puan) yorumladı
Doğum başlamadan önce gebeliğin son haftalarında yapılan çatı muayenesinde rahim ağzı kapalı olduğu için bebeğin kafasına veya diğer organlarına temas edilemez diyor internette ama bilemiyorum.
-Reklam-
0 oy
30 Ekim 2021 (3,013 puan) cevapladı
Bende çok merak ediyorum bu durumu bende 36+2yim çatı ağrım artmaya başladı bebek daha da assagida hareket ediyor aceba acilmam vs mi oldu diyorum yada nişan gelmeden açılma oluyor mu aceba 
30 Ekim 2021 (561 puan) yorumladı
İlk gebeliğim okuduğum ve doktorumla konuştuğum kadar herşey anlamıyorum hiç nişan ya da su gelmeden açılma olabileceğini okudum yaşayıp görücez sanırım
30 Ekim 2021 (3,013 puan) yorumladı
Valla benimde ilk gebeliğim bakalım hayırlısı inşallah canım
30 Ekim 2021 (561 puan) yorumladı
Amin, sağlıkla gelsinler.

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 841 göst.
0 oy
5 cevap 593 göst.
0 oy
11 cevap 1,012 göst.
0 oy
7 cevap 545 göst.
11 Şubat 2023 Doğum kategorisinde GokceBlt (12 puan) sordu

1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...