0 oy
384 göst.
30 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (71 puan) sordu
Merhaba hanımlar hastaneye giderken kendiniz için çarşaf takımı götürdünüz mü  yada götürmeyi düşünüyormusunuz ben koydum valize ama kullanabilirmiyim bilemiyorum doğumdan çıkınca çarşafla battaniye ile getirip koyuyorlar 

1 cevap

0 oy
30 Ekim 2021 (255 puan) cevapladı
Gerek yok bence yani cogu sey kullanilirmiyor yo normal dogumsa tekerlekli sandalyeyle getiriyor sezryansa sedyeyle ve ztn ole koyuyolr yani baddnaue fln yok snra üzerini fln giydiğinde ortersin 
30 Ekim 2021 (71 puan) yorumladı
Sezeryan olacak inşallah 2 .doğumum dediğiniz gibi sedyeden indirip direk koyuyorlar da ne bileyim virüs var ya koysam mi karar veremedim
30 Ekim 2021 (255 puan) yorumladı
Siz bilirsiniz ama gerk yok orda onumu düşeceksonz o ağrıyla kmsede hatrlamaz
30 Ekim 2021 (71 puan) yorumladı
Doğru diyorsunuz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 687 göst.
0 oy
7 cevap 779 göst.
4 Temmuz 2018 Doğum kategorisinde goznurum (1,332 puan) sordu

1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...