0 oy
156 göst.
30 Ekim 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (292 puan) sordu
36+3 üm 3 gündür geçmeyen bel ağrım var ara sıra adet sancısıda yapıyo biliuom yaıancı sancı ama belimin ağrısı geçmiyo üstelik qripim sizce doktora gitmelimiyim? Bel ağrım içjn?
Gebelik haftası 36+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 183 göst.
0 oy
0 cevap 161 göst.

1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...