0 oy
623 göst.
29 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (712 puan) sordu
Kızlar gebelikte kabızlık şikayeti yaşayan var mı kabızken nasıl şikayetleriniz oluyor
Gebelik haftası 14+5

1 cevap

0 oy
29 Ekim 2021 (229 puan) cevapladı
Kabızlık gebelikte normal canım bende de çok oluyor di o haftalarda ama şimdi daha iyiyim 21 haftaligim bol yürüyüş ve su bana iyi geliyordu sende kayısı suyu yada kayısı incir yiyebilirsin ama hareket halinde ol
29 Ekim 2021 (712 puan) yorumladı
Kabızlık nasıl şikayet yapıyordu karın agrısı yapıyor muydu
29 Ekim 2021 (712 puan) yorumladı
Karın agrım var şiş gibi sankim
29 Ekim 2021 (229 puan) yorumladı
Evet evet bende baya rahatsız oluyordum hatta nefesim bile daraliyordu ama dediğim gibi yürüyüş yapınca geçiyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,251 göst.
0 oy
1 cevap 689 göst.
20 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rozerinn.34 (67 puan) sordu
0 oy
1 cevap 749 göst.
21 Ocak 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Freezya (645 puan) sordu

1,512,361 soru

24,668,244 cevap

367,114 kullanıcı

...