0 oy
123 göst.
29 Ekim 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (345 puan) sordu
3 ay sonra doğumum olacak bebeğimi emzige alıştırmak istiyorum hem rahatlık yönünden hemde ilk çocuğumda çok şeyler yaşadım siz nasıl alıştırdınız bebeğinizi açıktıgı zaman da emziği atıp ağlamaya mı başladı 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,455 soru

24,669,348 cevap

367,170 kullanıcı

...