0 oy
221 göst.
29 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (101 puan) sordu
Kızlar 15 haftalık hamileyim melisa çayı içsem zararı olur mu acaba internetten baktım ama kullanılabilir yaziyodu size de sormak istedim yardımcı olur musunuz
Gebelik haftası 15 hafta 2 günlük

1 cevap

0 oy
29 Ekim 2021 (90 puan) cevapladı
Gebelikte bitki çayı çok önerilmez. Keyfi içiyorsanız içmeyin bence. Bebeğiniz daha önemli 
29 Ekim 2021 (101 puan) yorumladı
Keyfi değil canım strese iyi geliyormuş ben çok aşırı sinirleniyorum o yüzden denemek istedim zaten daha önce hiç kullanmadim ilk gebeliğim de de bitki çayı hiç tüketmedim sadece zararı yoksa kullanmak istedim zararı varsa kullanmam zaten
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 200 göst.
0 oy
5 cevap 560 göst.
0 oy
2 cevap 350 göst.
21 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde nrn.cskngr (31 puan) sordu
0 oy
2 cevap 254 göst.
13 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulche (538 puan) sordu

1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...