0 oy
348 göst.
28 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (26 puan) sordu
Kizlar 7haftalik hamileyim bi kac gündür aşırı gerginim hiç bi sey yapmak istemiyorum yemek yapmaktan ne yapacağımı düşünmekten çalışmaktan iyice skildim. Bunaldım biri geleceğinde kabul etmiyorum bi yere gitmek istemiyorum normal mi iyice depresyon biri oldum
Gebelik haftası 7

1 cevap

0 oy
28 Ekim 2021 (561 puan) cevapladı
Hormonlarınız değişiyor çok normal sevdiğniz şeyler yapmaya ve bebeğinize odaklanın canınızı sıkan şeylerden uzak durun. Sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum.
28 Ekim 2021 (26 puan) yorumladı
Aminn çok teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 413 göst.
0 oy
3 cevap 332 göst.

1,512,788 soru

24,673,868 cevap

367,423 kullanıcı

...