0 oy
201 göst.
27 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (141 puan) sordu
Selam kizlar Ankara ozel 19 mayis hastanesinde dogum yapan veya takipli olan varmi memnun musnuz ?
Gebelik haftası 12

1 cevap

0 oy
27 Ekim 2021 (53 puan) cevapladı
Merhaba Allah'ım sağlıkla kucağınıza aldırsin inşallah ben 2015 de kızımın dogumunu yapmıştım normal doğum Naciye Sandıkçı diye bir doktor vardı çok ilgili ve şefkatli biriydi ben memnun kaldım 
28 Ekim 2021 (141 puan) yorumladı
Cok tesekkur ederim inanilmaz kararsizim baran hanimi tavsiye ettiler küçük bir hastane sanirim olumsuz birsey yasamaktan korkuyorm
28 Ekim 2021 (53 puan) yorumladı
Rica ederim evet küçük bir hastene büyük değildi ama ilgileri güzeldi o doktoru tanımıyorum hiç Naciye hanimada iki kere gidip 3. gitmeme doğum yapmıştım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 417 göst.
0 oy
6 cevap 668 göst.
0 oy
0 cevap 108 göst.
28 Aralık 2023 Doğum kategorisinde Burcu Dila (1 puan) sordu
0 oy
2 cevap 630 göst.
11 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bebeğimmmmmmmmm (378 puan) sordu

1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...