0 oy
142 göst.
27 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
37 haftalik gebeyim 8 kasımda sezeryan olucam bugün doktora gittim kanım çok düşükmüş serum verdi takviye 450 tl 4 tane ilaç kanimi yukselticekmis acaba başına böyle bişey gelen varmı 
Gebelik haftası 37

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 340 göst.
0 oy
2 cevap 623 göst.
13 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Serappppp (309 puan) sordu
0 oy
6 cevap 993 göst.
0 oy
9 cevap 873 göst.
28 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dering. (1,572 puan) sordu

1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...