0 oy
546 göst.
26 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (70 puan) sordu
Kızlar ben 20+2 haftalık hamileyim. Hamile kalmadan 1 yıl önce sert bir şekilde düştüm ve ortopediye gittim film çekildi belimde bir kemik kırılmamış ama eğilmiş. Şuanda bile yüz yukarı asla yatamıyorum yatsam donemiyorum zorlanıyorum. Ortopedi doktoru bana hamile kalırsam doktoruna bunu belirt belki sezeryan olur doğumun demişti.hic belinde böyle bir sıkıntı olup sezeryan olan var mı devlette
Gebelik haftası 20+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
26 Ekim 2021 (495 puan) cevapladı
bende bel de kayma ve iki kemikte çatlak var doktor hatta kırık bile diyebiliriz demişti söyledim nirmal doğuma engel değil bunlar dediler hemde iki ayrı doktor kestim bende umudu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 438 göst.
0 oy
2 cevap 256 göst.
30 Kasım 2022 Doğum kategorisinde 32_birgul (447 puan) sordu
0 oy
0 cevap 203 göst.

1,512,631 soru

24,671,466 cevap

367,283 kullanıcı

...