0 oy
441 göst.
24 Ekim 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (2 puan) sordu
36 haftalık hamileyim Bi doz aşım var ama yinede atlatılmıyor bu illet sadece öksürük ve balgam var sezaryen olmam söyleniyor nabcagımı bilmiyorum
Gebelik haftası 36+3

1 cevap

0 oy
24 Ekim 2021 (1,915 puan) cevapladı
allah sabir versin parol ic ilik su süt ic kestane balı varsa sabah ac karnına 1 kaşik yut
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,091 göst.
0 oy
3 cevap 879 göst.
0 oy
7 cevap 834 göst.

1,512,747 soru

24,673,262 cevap

367,384 kullanıcı

...