0 oy
811 göst.
24 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (425 puan) sordu
İzmir'de Devlet hastanesi ve araştırma Hastanesinde yeni dogum anneler doğum dan sonraki kaldiginiz oda kaç kişilik başka hastada oluyomu
Gebelik haftası 33

7 Cevap

0 oy
24 Ekim 2021 (937 puan) cevapladı
2 kisilik diye biliyorum 
-Reklam-
0 oy
24 Ekim 2021 (345 puan) cevapladı
Araştırmada yaptım doğumu devlette yanımda 1 kişi vardı 
24 Ekim 2021 (425 puan) yorumladı
Yok odada doğum yapan başka biri oluyomu canim
24 Ekim 2021 (1,400 puan) yorumladı
Oluyor cnm buyuzden erkek refaketci yasak
24 Ekim 2021 (425 puan) yorumladı
Tamam canım sağol
24 Ekim 2021 (1,400 puan) yorumladı
Rica ederim canım
0 oy
24 Ekim 2021 (3,977 puan) cevapladı
Ben Aydın da doğum yaptım 2 kişilikti berbat bisey 
0 oy
24 Ekim 2021 (3,047 puan) cevapladı
Devlette iki özel de bir diye biliyorum
0 oy
24 Ekim 2021 (62 puan) cevapladı
Ben Ordu'da yaşıyorum geçen sancım çıktı 1 geceliğine yattım takip için odalar tam 4 kişilik o kadar bunaltıcı ki anlatamam
0 oy
24 Ekim 2021 (64 puan) cevapladı
Yok canım 4 kişilik hangi hastanede doğum yapican bende izmirdeyim
24 Ekim 2021 (425 puan) yorumladı
Çiğli eğitim ve araştırma Hastanesi'
0 oy
24 Ekim 2021 (91 puan) cevapladı
Çiğli doğum odası tek kişilik ama servisi bilmiyorum
24 Ekim 2021 (425 puan) yorumladı
Sağol canım

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 950 göst.
0 oy
1 cevap 258 göst.
0 oy
0 cevap 201 göst.
0 oy
3 cevap 322 göst.

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...