0 oy
318 göst.
24 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
24. Hafta idari izinden yararlanmanın şartları nelerdir? 24. Haftaya girmek yeterli midir yoksa 24. Haftayı bitirip 25 e mi girmek gerekir?
Gebelik haftası 19+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
24 Ekim 2021 (964 puan) cevapladı
24+0 da doktordan durum bildirir rapor almanız yeterlidir
-Reklam-
0 oy
24 Ekim 2021 (1,083 puan) cevapladı
24+0 da doktorunuzdan durum bildirir raporu almanız yeterli. 

1,512,559 soru

24,670,812 cevap

367,243 kullanıcı

...