Aşermek kavramı bana saçma geliyor. Çünkü şahsen benim habire bir şey yiyesim geliyor özellikle abur cubur.... Her istediğimi yesem düşünemiyorum. Aklımda hep tatlı var
1,512,328 soru
24,667,832 cevap
367,085 kullanıcı