Aşermek kavramı bana saçma geliyor. Çünkü şahsen benim habire bir şey yiyesim geliyor özellikle abur cubur.... Her istediğimi yesem düşünemiyorum. Aklımda hep tatlı var
1,512,340 soru
24,667,967 cevap
367,100 kullanıcı