0 oy
476 göst.
23 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (347 puan) sordu
Ayliz veya Elisa kararsız kaldık :) ve sizden gelecek fikirlere de acıgım birazcık destek atarmısınız :)
Gebelik haftası 29
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

4 Cevap

+1 oy
23 Ekim 2021 misafir cevapladı
 
En İyi Cevap
Ayliz ne kadar hoş geliyor kulağa ❣️❣️ kesinlikle ayliz ❣️❣️❣️
-Reklam-
+1 oy
23 Ekim 2021 (229 puan) cevapladı

Aylizzzzz b nce çok hoş ve kibar


+1 oy
23 Ekim 2021 (1,526 puan) cevapladı
Ayliz ilk kez duydum ama hoş geliyor Elisa ismini sevemedim 
+1 oy
23 Ekim 2021 (843 puan) cevapladı
Ayliz hoşmuş canım 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 3,027 göst.
0 oy
5 cevap 325 göst.
0 oy
7 cevap 382 göst.

1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...