Tam 17 de hissettim , ben tabi içerden bariz hareket tekme falan bekliyordum , Kucuk damar atışları gibiydi , sonra yavaş yavaş o atışları kuvvrtlendi . 30 dayız simdi benim beklediğim tekmeler simdi geliyor)
İlk 20+5de hissettim, baloncuk gibi biçey pat pat , sonra 21de sol tarafımda kafası belirmeye başladı.ilk anlamadım böbreğim şişmiş sandım ilk gebeliğim çünki.sonradan anladım kafası olduğunu
1,512,305 soru
24,667,527 cevap
367,070 kullanıcı