0 oy
256 göst.
22 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu
Arkadaşlar 2 gündür mide bulantım fazla ilaç içtim o bile ise yaramadı doğum belirtisi olabilir mi dün doktorda çatı muayenesi yapıldı ondan kaynaklı mi bilmiyorum ama açılmam yada sancım yok 
Gebelik haftası 37+6

1 cevap

0 oy
22 Ekim 2021 (38 puan) cevapladı
Bende de oluyor canım dün doktora sordum tüm gebeler de rastlanan bi şey dedi son zaman olduğu için mide bulantısı normal dedi
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...