0 oy
533 göst.
21 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (170 puan) sordu
Sezaryen sonra gaz sıkıntısı yüzünden kendine geçemeyenler ne kadar surede geçti neler yaptınız 

5 Cevap

0 oy
21 Ekim 2021 (524 puan) cevapladı
Bol bol yürüyüş yap canım kayısı suyu iç kimyon kullan kimyon gaz için iyi geliyor ben de sezeryan dogum yaptım sürekli yürüdüm bi de ne yesem içine hep kimyon kattım bi süre boyunca 
-Reklam-
0 oy
21 Ekim 2021 (84 puan) cevapladı
Kayısı suyu iç ayaklarını sıcak tut ah bende 5.5 sene oldu bağırarak uyandırdım geceleri şimdi doğum yapacağım tek korktuğum şey gaz sancısı önceden doktorla konuşacağım 
0 oy
21 Ekim 2021 misafir cevapladı
Ayaklarınızn uyusuklugu geçer gecmez yürüyüş yapın bol bol yürüyün hem gazınız hemen çıkıyor hemde dikislerinz daha hızlı iyileşiyor
0 oy
21 Ekim 2021 (601 puan) cevapladı
Bende çok çektim o gazdan kendini sıcak.tut soğuk biseyler içme sakın için yansa bilebol.bol türü canm rezene çayı iciyordum ben 
0 oy
21 Ekim 2021 misafir cevapladı
Kimyon çayı ve rezene çayı hem gazını atarsın hemde süt yapar

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,121 göst.
0 oy
17 cevap 1,356 göst.
0 oy
4 cevap 523 göst.
21 Mart 2023 Doğum kategorisinde Zelis.18 (14 puan) sordu
0 oy
2 cevap 317 göst.
16 Kasım 2022 Doğum kategorisinde yaseminturgay (2 puan) sordu

1,512,734 soru

24,673,046 cevap

367,375 kullanıcı

...