0 oy
293 göst.
21 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (556 puan) sordu
Kizlar benim sürekli akıntım var beyaz şeffaf doktorda enfeksiyon falanda yok benim gibi olan var mı normal mi 
Gebelik haftası 6+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
21 Ekim 2021 (236 puan) cevapladı
Sağlıklı olanı budur zaten 
-Reklam-
0 oy
21 Ekim 2021 (1,144 puan) cevapladı
Benimde çok var kokusuz renksiz haftam ilerledikçe de artıyor bazen . Kokulu ve renkli olsa enfeksiyon olabilir . Sürekli iç çamaşırı değiş yıkan ben öyle yapıyorum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 320 göst.
10 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeynepsena24 (159 puan) sordu
0 oy
4 cevap 364 göst.
27 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ezgi Linda40 (56 puan) sordu
0 oy
3 cevap 344 göst.
23 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ElifHakan (24 puan) sordu
0 oy
1 cevap 298 göst.

1,512,631 soru

24,671,466 cevap

367,283 kullanıcı

...