Arada sancım vurup geçiyor şiddetli değil ama hissediyorum belimden kasıklarımdan acaba doktora gitmelimiyim 38 haftalığım ?
Su an doktorunla iletisime gecebilcegin bur numarasi yok mu
Eğer şiddetli bi sanciniz yoksa gitmeyin çünkü yalancı sancı olabilir uzanın dinlenin ılık dus alın geçiyorsa korkmayın vücudunuz kendini hazırlıyor :)
1,512,724 soru
24,672,950 cevap
367,373 kullanıcı