0 oy
271 göst.
20 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (179 puan) sordu
24-32.Haftalar idari izin devam ediyor mu? Öğretmenler bu süreç için ne yapmamız gerekiyor? Yapan arkadaşlar adım adım yazabilir mi teşekkürler
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
20 Ekim 2021 (7 puan) cevapladı
Evet devam ediyor. Doktorunuzdan 24 haftalık olduğunuza dair belge alıp idareye teslim ediyorsunuz. 32. Haftada da o haftaya dair belge alıp idareye veriyorsunuz 32 den sonra da normal doğum izni başlamış oluyor. Hatta ben gitmedim eşim götürdü aklınızda bulunsun. Hiç riske atmayın kendinizi okullar hiç güvenli değil
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 530 göst.
20 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Glsnn (179 puan) sordu
0 oy
0 cevap 186 göst.
24 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Carpediem2017 (264 puan) sordu
0 oy
2 cevap 341 göst.
24 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Carpediem2017 (264 puan) sordu
0 oy
7 cevap 508 göst.
28 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevginaz (540 puan) sordu

1,512,299 soru

24,667,381 cevap

367,061 kullanıcı

...