0 oy
246 göst.
20 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan) sordu
Daha önce düşük tehlikem vardı kanamam olmuştu sonra leke olarak devam etmişti bir süre sonra atlattım düşük tehlikesini durmuştu lekelenmemde şuanda 13+4 haftalık gebeyim kahverengi lekem geldi normal mi? Bu sorunu yaşıyan varmı?
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
22 Ekim 2021 (645 puan) cevapladı
Normal değil canım bi doktora görünsen iyi olur içinde rahat olur 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 661 göst.
0 oy
2 cevap 408 göst.
0 oy
2 cevap 335 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...