0 oy
343 göst.
20 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (232 puan) sordu
Kızlar doguma günler kala 2. Doz aşımı oldum bugün ve aşırı sancı oluyorum bi sıkıntı olabilir mi sizce
Gebelik haftası 39

2 Cevap

0 oy
20 Ekim 2021 (2,512 puan) cevapladı
Dogum belirtisidir canim ikkten sonra bi sikinti olmadiysa icini ferah tut
20 Ekim 2021 (232 puan) yorumladı
Bi an tedirgin oldum açıkçası
-Reklam-
0 oy
20 Ekim 2021 (3,047 puan) cevapladı
Aşıyla ilgili olduğunu düşünmuyorum çünkü ikinci doz olmuşsun bence doğum belirtileri

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 411 göst.
0 oy
2 cevap 244 göst.
0 oy
2 cevap 342 göst.
24 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Edoss14 (54 puan) sordu

1,512,289 soru

24,667,195 cevap

367,052 kullanıcı

...