0 oy
192 göst.
20 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (6 puan) sordu
Selam kızlar şuan hamileligimin 39 + 4 dönemindeyim. Ve 2 gündür sırtımda çok kötü bir sanci gelip gidiyor  (2 saatte bir ) dün hasteneye gittim rahim daha açılmamış dediler , bu neden kaynaklanıyor acaba ? 
Gebelik haftası 39+4

2 Cevap

0 oy
20 Ekim 2021 (4 puan) cevapladı
Benim son 3 ay bu şikayetim oldu belirli saatlerde çok fazla artıyordu rahim çok genişlediği için bobregimde daralma olmuş bana stent takılması gerektiğini söylediler ama ben  istemedim seninde az kalmış zaten kontrole gidersen doğumdan önce soyle kadın doğumda görebiliyor daralmayi ultrason da bakar sanırım . Ellâh kurtarsın canım .
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 333 göst.
0 oy
1 cevap 148 göst.
0 oy
3 cevap 332 göst.

1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...