Kızlar 14 haftalık hamileyim qrip oldum, çok şükür ateşim yok. Evde kendimi nasıl tedavi ede bilirim?Çabuk geçmesini istiyorum. Hamileliye zararı dokunmasından da korkuyorum.
1,512,352 soru
24,668,137 cevap
367,111 kullanıcı