0 oy
142 göst.
18 Ekim 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (76 puan) sordu
Az önce yatısım verildi bebeğim 35+0 ama doktorlara göre 31+6 ve sancım çıktı nst de gelişim geriliği neden olur acaba bebeğimde bı sorun mu var
Gebelik haftası 35+0

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,174 soru

24,665,886 cevap

366,974 kullanıcı

...