0 oy
289 göst.
18 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (46 puan) sordu
Aslında 38+2 yiz. Çatı muayenesi oldum bugün biraz dar dedi bebek 3600 Gr normal doğar ama kemik yapısı iki hafta önde gidiyor buda seni zorlar dedi. İlk gebeliğim annem ve arkadaşlarımda riske atma sezaryen ol diyorlar 
Gebelik haftası 38+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 420 göst.
0 oy
1 cevap 394 göst.
0 oy
7 cevap 895 göst.
19 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde M.e.e.e (58 puan) sordu
0 oy
4 cevap 501 göst.
1 Şubat 2022 Doğum kategorisinde tansuede (268 puan) sordu

1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...