0 oy
282 göst.
17 Ekim 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (154 puan) sordu
Kizlar kan testimde HbA1c glikokize heoglobin yuksek diye yaziyor bu gebelik sekeri midir ben testi ac karnina vermistim gebelik izlemi yaoan aile hekimim.istedi son tetkikler yapilsin diye daha doktorum gormemis sonucu kafam.karisti geceleri ayak altinda cok yanma oluyo gun icinde cok halsizim uykusuzum habire uyumak.istiyorum bu durumu yasayanlar var mi
Gebelik haftası 36+4

1 cevap

0 oy
17 Ekim 2021 (220 puan) cevapladı
Hba1c  için 3 aylık şeker ortalaması değeri diye biliyorum . Bende 29 haftaligim ama benim bu değerim normal çıktı. Sadece ilk saat ölçümum sınırın uzerinde çıktı o yuzden diyet yapıyorum . Zaten haftanız baya var bebekle ilgili bir sıkınti olsa şimdiye doktorunuz söylerdi. Sağlıkla kucağımiza alalım inşallah hepimiz :) 
17 Ekim 2021 (154 puan) yorumladı
Amin cok tesekkur ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 349 göst.
0 oy
5 cevap 395 göst.
0 oy
7 cevap 482 göst.
14 Ekim 2023 Doğum kategorisinde Nagihandeniz (239 puan) sordu
0 oy
11 cevap 854 göst.

1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...