0 oy
437 göst.
17 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (141 puan) sordu
35 haftalik olduk bu sabah uyandım ayaklarımda hafif yanma var gibi birde çok karincalaniyor dun aksamda göbek deligimde ve belimin ortasına ara ara sancı girdi sizce nu normal mi ? 
Gebelik haftası 35

1 cevap

0 oy
17 Ekim 2021 (72 puan) cevapladı
Karıncalanma ödem den olabilir canim benimde oyle bazen uzerine basamiyorum bile son ayda odem iyice arttı 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 488 göst.
0 oy
2 cevap 285 göst.
0 oy
5 cevap 661 göst.
0 oy
0 cevap 200 göst.

1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...