0 oy
244 göst.
16 Ekim 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (185 puan) sordu
Kızlar doktorum üçlü tarama testi yapicak misin dedi bende kabul etmedim sizce yapmalımıydım yada aranızda yapan oldu mu ben de yapmak istemedim 
Gebelik haftası 17+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
16 Ekim 2021 (20 puan) cevapladı
Merhaba canım ben yaptırdım. Zor bir şey değil kan alıyorlar sadece. Bence tedbir amaçlı yaptır. 
-Reklam-
0 oy
16 Ekim 2021 (900 puan) cevapladı
İkili yaptırdınız mi

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...