0 oy
1,076 göst.
15 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (85 puan) sordu
Gebeliğin 6.haftasındayım.çatlak önleyici krem önerir misiniz 

14 Cevap

0 oy
15 Ekim 2021 (354 puan) cevapladı
Mustela kullandım ama her yerim kabarmış kek gibi çatladı çatlıyacağı varsa çatlıyor zaten dokuzuncu aya kadar hiç bir şey yok tu bu son ay sağlam yerim kalmadı 
15 Ekim 2021 (85 puan) yorumladı
Geçmiş olsun, inşallah bebeğinizi sağlıkla alırsınız da değer :)
15 Ekim 2021 (354 puan) yorumladı
İnşallah canım çok sağol :-)
-Reklam-
0 oy
15 Ekim 2021 (760 puan) cevapladı
İncia bebe yagi ve catlak kremi kullandim, bi de saf vazelin kullandim, 38 haftaligim henuz bisey yok, onumuzde ki haftalar ne olur bilmem
15 Ekim 2021 (85 puan) yorumladı
Kaçıncı haftada kullanmaya başladınız
15 Ekim 2021 (760 puan) yorumladı
16.haftada basladim
0 oy
15 Ekim 2021 (244 puan) cevapladı
Ben iki gebeliğim dede tatlı badem yağı kullandım 30 kilo almama rağmen hiç çatlağım olmadı haftada bir iki kez kullandım göğüs lerimden dizlerime kadar sürüyordum bu gebeliğim dede onu kullanmayı düşünüyorum
15 Ekim 2021 (3,785 puan) yorumladı
Ben de tatlı olan yapıyor diye biliyorum
15 Ekim 2021 (10 puan) yorumladı
Banada tam tersini söyledi aktarci.bende biraz kıl yapti
15 Ekim 2021 (3,785 puan) yorumladı
Doğrudur. Aslında gebelikte bir miktar göbekte kıl artıyor sanki yağ kullansak da kullanmasak da :)
15 Ekim 2021 (10 puan) yorumladı
Aynen bende tatli olan kıl yapiyo DİE biliyorum
15 Ekim 2021 (244 puan) yorumladı
Canım ben iki gebelikte kullandım bir fark görmedim eczaneden alırken eczacıda tatlı olan dedi kıl yapmayan
0 oy
15 Ekim 2021 (3,785 puan) cevapladı
Ben ortaya karışık :) o an hangisi yakinimdaysa ; lierac krem, akzer karışım yağı bazen de bebe yağı.
0 oy
15 Ekim 2021 (396 puan) cevapladı
Ben 5 aya kadar hindistan cevizi yağı kullandım.  5 aydan sonra lierac ve bio oil kullandım. Bir hafta birini bi hafta birini. 40+3 oldum catlagim olmadı.  Doğumdan sonra nasıl olur bilemiyorum.  Ama doğumdan sonrada bir süre kullanmaya devam edeceğim 
15 Ekim 2021 (396 puan) yorumladı
Bu arada fazla kilo almadım ve günde en az 1.5 litre su içtim.
0 oy
15 Ekim 2021 (1,386 puan) cevapladı
Mustela çatlak öncesi kullanıyorum şimdilik çatlağım yok 25+2yim birde duştan çıkınca kantoron yağı sürüyorum... 
0 oy
15 Ekim 2021 (10 puan) cevapladı
Ben acibadem yağı aldım aktardan onu kullandim hiç catlagim yok şuan 40 haftam dayım dogumdan sonra nasıl olur bilmiyorum. Ama biraz killanma yapti catlak hiç yok. Başka yağlarda var kullanabileceğiniz ama en etkilisi badem yagi dedi aktarci 
0 oy
15 Ekim 2021 (1,191 puan) cevapladı
34. Haftadan sonra catlamis biri olarak lierac ve hindistan cevizi yağı öneririm ama illaki çatlıyor haberiniz olsun :)) ben hiç catlamayacagim sanmıştım ama sabah bı kalktim karnımın altında uzun yollar
0 oy
15 Ekim 2021 misafir cevapladı
Ben öğrenir öğrenmez selülit önleyici fırça kullandım her gün duştan önce kuru fırçalama yapıyorum. 31.haftadayız herhangi bir kaşınma çatlama yok şimdilik 
0 oy
15 Ekim 2021 (691 puan) cevapladı
Normal nemlendirici sürüyorum aklıma gelince. Bazen 4 5 gün sürmediğim oluyor unutuyorum. Birkaç ay önce boom butter almıştım 7 yağ karışımı onu sürüyorum. 
0 oy
15 Ekim 2021 (319 puan) cevapladı
Bioil kullanıyorum ben baya da iyiymiş yorumları falan çok güzel 
0 oy
15 Ekim 2021 (804 puan) cevapladı
Bio oil ve kantaron yağı kullandım o haftalarda başladım hatta hiç bir tane çiziksiz doğum yaptım çok şükür ki çatlasada çok umrumda olmazdı kızım için doğumda görebilmek içi 10 gün baş ağrısı çektim ben dayanılacak gibi değildi çok şükür 42 günlük olduk bile sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim
0 oy
15 Ekim 2021 (2,559 puan) cevapladı
Lierac kullandım dogum yaptım çok şükür hiç çatlamadım sıfır çatlaklar bitirdim
0 oy
15 Ekim 2021 (213 puan) cevapladı
Hamileliğin başından beri bebek yağı kullanıyorum şimdi bişey olmadı canım duştan sonra kullanıyorum

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 188 göst.
0 oy
4 cevap 340 göst.
0 oy
6 cevap 506 göst.

1,512,767 soru

24,673,449 cevap

367,407 kullanıcı

...