Merhaba arkadaşlar 21 +4 haftadayım..Ara ara giren bel agrısı,kasık agrısı ve alt karın agrısı yasayan var mı?Normal mi bu durum?
1,512,779 soru
24,673,685 cevap
367,414 kullanıcı