0 oy
768 göst.
15 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (50 puan) sordu
21 haftalik hamilelik dönemindeyim bebeğim 390 grammış normal mi
Gebelik haftası 21+5

6 Cevap

0 oy
15 Ekim 2021 (2,038 puan) cevapladı

Cok iyi :) benimde  20 . haftada 350 idi gayet güzel demişti haftasina göre

15 Ekim 2021 (50 puan) yorumladı
teşekkürler
-Reklam-
0 oy
15 Ekim 2021 (584 puan) cevapladı
22+0 476 grm
15 Ekim 2021 (50 puan) yorumladı
maşallah
0 oy
15 Ekim 2021 (704 puan) cevapladı
Kız daha erken canım kiloyu takma 30 dan sonrası önemli.sen bol bol vitaminli sağlıklı beslenmeye ilaçlarını düzenli kullanmaya devam et alır inşallah
0 oy
15 Ekim 2021 (1,559 puan) cevapladı
21. Hafta da 406 gram dedi
0 oy
15 Ekim 2021 (84 puan) cevapladı
22 haftada 441 gramdi benimki normalmi 
0 oy
15 Ekim 2021 (80 puan) cevapladı
Benim 22. Hafta 525 dedi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 287 göst.
0 oy
2 cevap 428 göst.
4 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Babyyx (742 puan) sordu
0 oy
4 cevap 546 göst.
0 oy
5 cevap 478 göst.

1,512,456 soru

24,669,381 cevap

367,171 kullanıcı

...