0 oy
404 göst.
14 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (842 puan) sordu
30 haftalarda karnim.cok düşmüştü simdi 38 zim yukarda ya 
Gebelik haftası 38

2 Cevap

0 oy
14 Ekim 2021 (3,047 puan) cevapladı
Doğum pozisyonunu aldimi o önemli
14 Ekim 2021 (842 puan) yorumladı
Evet dogum pozisyonunda
14 Ekim 2021 (3,047 puan) yorumladı
Doktorum da bana karnın çok aşada diyor erkek oldu için mi bilmiyorum ama doğumun onla alakası yok dedi bana da Bence endişe etme canim
-Reklam-
0 oy
14 Ekim 2021 (1,416 puan) cevapladı
kiz merak etme sancı oldikca göbek aşağı iniyor doğum anında sanciyla iniyor ben iki çocuğumuza çok yukarda dogurdm

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 425 göst.
0 oy
4 cevap 802 göst.
22 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eeeeee (842 puan) sordu
0 oy
31 cevap 2,491 göst.
0 oy
2 cevap 317 göst.

1,512,325 soru

24,667,746 cevap

367,080 kullanıcı

...