0 oy
162 göst.
14 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (183 puan) sordu
Merhaba anneler ve anne adayları size birşey sormak istiyorum ben bir kez boş gebelik geçirdim ve 3 ay snra yine hamile kaldım yine korkuyorum boş olur diye boş gebelik geçirip sağlıklı doğum yapan varmı bide diyorlar boş gebelik anne de ve babada sorun yoksa bir kez oluyormuş bilginizi alabilirmiyim 
Gebelik haftası 4+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1,512,234 soru

24,666,665 cevap

367,030 kullanıcı

...