0 oy
202 göst.
14 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu
kızlar gebeliğim de 30haftalık oldum ve doktorum idrarda aşırı iltap,enfeksiyon olduğunu ilac kullan geçmezse erken doguma aliriz denildi boyle birsey yasayan ya da bilgisi olan varmi aranizda ? Ya da neden oluo bilen yardımcı olur mu? ?
Gebelik haftası 30
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 336 göst.
0 oy
0 cevap 202 göst.
0 oy
0 cevap 213 göst.

1,512,699 soru

24,672,529 cevap

367,340 kullanıcı

...