0 oy
279 göst.
14 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (948 puan) sordu

40+0 olduğum gün mayısın 2 si Ramazan Bayramı'nın birinci günü :)

Kızımda da kurban bayramı haftasında olmuştu doğum :) 

Sezeryan olacağı için muhtemelen bir hafta önce olur inşallah kadir gecesinde mübarek günde hayırlısı ile varmı benle aynı olan durumlarınız nasıl iyidir inşallah 

Gebelik haftası 11+3
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 206 göst.
0 oy
5 cevap 659 göst.
3 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Merveh. (154 puan) sordu
0 oy
4 cevap 463 göst.
0 oy
1 cevap 241 göst.

1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...