0 oy
402 göst.
14 Ekim 2021 Doğum kategorisinde (31 puan) sordu
Kızlar ölü doğum yaptım bebegim 33 hastalıktı kalbi durdu kırkım  30 gün sürdü sonra akıntım kesildi 3 gün sonra adet oldum fakat çok kanamam oluyor bu normal mi doktora gitmem gerekiyor mu

1 cevap

0 oy
14 Ekim 2021 (1,831 puan) cevapladı
Kanaman çoksa git bi görün canım ne olur ne olmaz 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 317 göst.
0 oy
1 cevap 215 göst.
0 oy
1 cevap 356 göst.
9 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Btgl_41 (181 puan) sordu

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...