0 oy
176 göst.
13 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu
Merhaba,

38. Haftamdayim ve vucut olarak asiri kasiniyorum gece uyanip 3 saat falan kaşınıyorum. Gunduz de bitmiyor. Doktor jel verdi ancak ise yaramıyor.karacigerimde de sorun yok.

 Dogumdan sonra rahatlayacagimi soyledi. Tecrübeli olanlar ve baska bir sey kullananlar var mi bu durum icin? Teşekkürler
Gebelik haftası 38
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular


1,512,450 soru

24,669,287 cevap

367,167 kullanıcı

...