0 oy
331 göst.
13 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,045 puan) sordu

image

kızlar ağrım var demiştim acile gittim. Sancım çıkmış mı. Doktora gönderdim daha cevap gelmedi. 

Gebelik haftası 37

2 Cevap

0 oy
13 Ekim 2021 (2,964 puan) cevapladı
Hayır yok canım. Az az görünenler de yalancı sancı işte 
13 Ekim 2021 (1,045 puan) yorumladı
Anladım teşekkür ederim. Ebe doktoruna gönder dedi. Ben de bişey mi var ki diye korktum.
13 Ekim 2021 (2,964 puan) yorumladı
Yok ya. Doktor her nst.ye bakıyor. O yüzden.
-Reklam-
0 oy
13 Ekim 2021 (1,978 puan) cevapladı
Düşük sancı var canım yeterli değil bugün bende girdim 40 lari gören sancı vardı doktorum. Sancı var ama düşük doğum için yeterli miktarlar değil dedi.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 650 göst.
0 oy
8 cevap 732 göst.
0 oy
3 cevap 394 göst.

1,512,335 soru

24,667,925 cevap

367,095 kullanıcı

...