0 oy
231 göst.
13 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (842 puan) sordu
Az önce bi doktor izledim vücuttaki şişlik aniden artarsa  yuzunuzde şişlik olursa şişkinliği basıldığında parmak izi geçmiyorsa doktora danışın diye 38 haftada ama
Gebelik haftası 38

1 cevap

0 oy
13 Ekim 2021 (994 puan) cevapladı
Protein kaçağı belirtisi oluyor ödemden çok o yüzden doktora baş vurun diyor lar bildiğim kadarı ile gebelikte proteğin kaçağı yaygın mış özellikle son haftalarda 
13 Ekim 2021 (842 puan) yorumladı
Him sordum canim bakalim hele kesin normaldir diyecek
13 Ekim 2021 (994 puan) yorumladı
Doktorlara ne danışsak normal diyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,390 göst.
0 oy
0 cevap 228 göst.
14 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emile (108 puan) sordu
0 oy
8 cevap 835 göst.

1,512,338 soru

24,667,957 cevap

367,096 kullanıcı

...