0 oy
518 göst.
13 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (271 puan) sordu

Merhabalar 15+1 deyim bebeğim haftasına göre büyük dedi doktorlar bir hafta önde gidiyor bu durumla karşılaşan oldu mu? Doktor bir sorun olmayacağını söyledi ben sormak istedim sadece :)

Gebelik haftası 15

3 Cevap

0 oy
13 Ekim 2021 (6,204 puan) cevapladı
Yo gelişimi iyi demek. Neden sorun olsun ki?

İlerleyen haftalarda normal haftasına gelen bebekler de var. Bir şeycik olmaz bizimki de 2-3 hafta önde
13 Ekim 2021 (271 puan) yorumladı
Teşekkür  ederim:)
-Reklam-
0 oy
13 Ekim 2021 (2,148 puan) cevapladı
33 

Haftadayim 35 görünüyor kafası doktor bir sknti yok dedi 
13 Ekim 2021 (271 puan) yorumladı
Sevindim teşekkürler:)
13 Ekim 2021 (22 puan) yorumladı
Bende 33+3 üm bizimde 2 3 hafta önde ve kafası büyük dedi doktor ☺
0 oy
13 Ekim 2021 (625 puan) cevapladı
Evet bende 17.haftada bir hafta önden gidiyor demişti bı sorun yoktur şimdi 19 olduk :)

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,153 göst.
0 oy
5 cevap 595 göst.
0 oy
13 cevap 1,669 göst.

1,512,747 soru

24,673,297 cevap

367,390 kullanıcı

...